E-mail kampányok, webszövegek 
és automatizált hírlevél sorozatok 
készítése kis- és nagyvállalatoknak

Mire kattint a net népe? Megdöbbentő infók a cikkben!

2017.07.24. | Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!
Mire kattint a net népe? Megdöbbentő infók a cikkben!

Szerintem egye több helyről hallod ma már te is, hogy manapság nem NEM információ a legnagyobb érték, hanem a  figyelem! 

Fel kell magadra hívnod a potenciális vásárlók figyelmét, hogy KATTINTSANAK. 

... de hogyan érd el ezt? 

Tovább

Akciós hírlevélkiküldés bérelt adatbázisra - így szól a hirdetés...

2017.06.20. | Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!
Akciós hírlevélkiküldés bérelt adatbázisra - így szól a hirdetés...

A Facebookon jött szembe velem ez a hirdetés, amely arra buzdítja a vállalkozások vezetőit és marketingeseit, hogy válasszák az egyszerűbb módot:

Saját lista építése és gondozása helyett béreljenek adatbázist, azaz küldjék ki a hirdető médiacég 500 ezres adatbázisára a hírlevelüket.

 

Tovább

Hogyan csináljon sikeres nyári villámakciót?

2017.06.13. | Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!

A nyár egy kiváló alkalom arra, hogy bontogassuk a szárnyainkat, kipróbáljunk új dolgokat. A legtöbb cég életében ez az időszak „uborkaszezon”. Amikor az iskolák és óvodák becsukják kapuikat, a vállalkozások zöme is takarékra kapcsol. Sokmindenki  ilyenkor megy el az "évi rendes" szabadságára, és már a június elején azon töri a fejét, hogy milyen programokkal töltse ki a szeptemberig tartó szünidőt.

A közelgő kikapcsolódás és pihenés gondolata sokaknál meghozza a vásárlási kedvet is, ezért ez az időszak a vállalkozások számára kiválóan alkalmas arra, hogy egy kis  "impulzív" vásárlásra csábítsák meglévő és reménybeli ügyfeleiket.

Cégvezetőként, marketinesként ezt a helyzetet aknázhatja ki Ön is egy jól átgondolt villámakcióval.

Tovább

Vásárlási élmény fokozása automata levelekkel:

2017.03.08. | Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!
Vásárlási élmény fokozása automata levelekkel:

A vásárlás boldoggá teszi az embert. Főleg, ha valami szépet, finomat, szívének kedveset sikerül megszereznie.

Az internetes vásárlás egyik legnagyobb hátránya, hogy a kiválasztott termékeket nem tudja az érdeklődő megfogni, megszagolni, megkóstolni, azaz nem tud személyes benyomásra szert tenni.

Pedig ezek az érzékszervi tapasztalatok nagyon fontosak a vásárlási élmény megszerzésében. Éppen ezért kell Önnek is más módszerekkel megteremtenie a boldogságérzetet, amit a tárgy megszerzése okoz.

Tovább

Miért NE használjon Re:-vel kezdődő tárgymezőt?

2017.02.09. | Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!

Az e-mail a marketingnek egy olyan ága, amit évről évre egyre gyakrabban „temetnek” az emberek és a szakértők, pedig még mindig az egyik legközvetlenebb érintkezési forma az érdeklődőkkel, vásárlókkal.

 

Hatékony-e az e-mail marketing?

Tovább

Mit érdemel az a bűnös, aki….?

2017.01.06. | Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!

…aki SPAM-et küld nekem? Vagy bárki másnak?

Ez itt a kérdés. Ami nem is kérdés.

Manapság az internet a leggyorsabb és legolcsóbb módja, hogy Ön eljusson az ügyfeleihez vagy a potenciális ügyfeleihez. Főleg, hogyha Ön a kis- és középvállalkozók közé tartozik.

Ön mennyi spam levelet kap egy nap átlagosan?

Én kb. 15-20 között. És ebbe nem is számoltam azokat bele, amik egy spam szűrőnek köszönhetően azonnal a kukában landolnak.

Gondolom Önt is bosszantja, igaz?

Összegyűjtöttem azokat a levelezési SZARVASHIBÁKAT, amelyeket sajnos még mindig sok cég elkövet ügyfélszerzése reményében. Összesen 5 ilyen van.

Tovább

Személyiségtípusok az online marketingben - 2.

2013.12.20. | Hozzászólások (1 db)

Ha örömmel és érdeklődéssel olvasta az előző cikket, akkor bizony ez is tetszeni fog Önnek.

(Ne felejtse ám a végén kinyilvánítani, ha ez valóban így van!)

Ma arról írok Önnek, hogy milyen típusok léteznek, milyen személyiségtípusokba, vevőtípusokba, ügyféltípusokba tudja sorolni a feliratkozóit.

Tovább

Személyiségtípusok az online marketingben - 1.

2013.12.15. | Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!

Kíváncsi arra, hogyan lehet hírlevél olvasóit könnyen és gyorsan típusokra hangolni?

Amennyiben igen, akkor a mai cikkem tetszeni fog Önnek!

Csukja be 10 percre irodája ajtaját, és ismerje meg a típusra hangolt online kommunikáció első lépését!

Tovább

Vajon Önnek kik a vevői?

2013.11.15. | Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!

Gyakran emlegetjük, mennyire fontos, hogy ismerjük meg az ügyfeleket. Hogy megtudjuk, mi mozgatja, mi motiválja őket egy döntési helyzetben. Hogy felfedezzük mi az, ami beindítja őket.

Gyakran halljuk azt a választ, hogy "Jaj, én nem tudok az ő fejükkel gondolkodni!", vagy "Fogalmam sincs, hogyan tudhatom meg, hogy mi a fontos nekik."

Pedig ez nem lehetetlen. Arra van szüksége Önnek, hogy kifejlesszen egy másfajta receptort, egy különleges antennát, aminek a segítségével pár perc alatt leveheti, hogy mire fog „beindulni” az ügyfele fantáziája.

Ma ebben segítek Önnek.

Tovább

Mi az a FAUST?

2013.10.17. | Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!

Postán szeretne bemutatkozó anyagot és hozzá egy kísérőlevelet küldeni a leendő ügyfeleinek? Akkor a mai bejegyzés igen hasznos lesz Önnek! És még csak a nagy könyvet sem kell hozzá elővennie!

Tovább
Megoldásaink az Ön igényeire szabva
JUNIOR
csomag
egészen kicsiknek
  • megírjuk a hírleveleit
  • izgalmassá varázsoljuk
    előre megírt hírleveleit
  • felprogramozzuk és
    kiküldjük hírleveleit
  • meghatározzuk olvasói személyiségtípusát
  • szegmentáljuk típusok
    szerint a listáját
  • típusokra szabottan kommunikálunk feliratkozóival
  • havi 5 munkaórát kap
    tőlünk
72.500 Ft + ÁFA / hó
SENIOR
csomag
stabil vállalkozásoknak
Ami a Juniorban benne van,
és még:
  • automata sorozatokat készítünk
  • online kampányokat készítünk
  • offline kampányokat készítünk
  • havi 2 óra személyes konzultációt és
  • havi 9 munkaórát kap tőlünk
108.000 Ft + ÁFA / hó
V.I.P.
csomag
nagyravágyóknak
Ami a Juniorban és a Seniorban benne van, és még:
  • csali anyagokat készítünk
  • telefonnal lekövetjük DM kampányait
  • közös hírlevél-marketing tervet készítünk
  • havi 2x2 óra személyes konzultációt és
  • havi 18 munkaórát kap
    tőlünk
180.000 Ft + ÁFA / hó