Vásárlási élmény fokozása automata levelekkel
2021.03.08. | Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!A vásárlás boldoggá teszi az embert. Főleg, ha valami szépet, finomat, szívének kedveset sikerül megszereznie.
Az internetes vásárlás egyik legnagyobb hátránya, hogy a kiválasztott termékeket nem tudja az érdeklődő megfogni, megszagolni, megkóstolni, azaz nem tud személyes benyomásra szert tenni.
Pedig ezek az érzékszervi tapasztalatok nagyon fontosak a vásárlási élmény megszerzésében. Éppen ezért kell Önnek is más módszerekkel megteremtenie a boldogságérzetet, amit a tárgy megszerzése okoz.
Tovább- megírjuk a hírleveleit
- izgalmassá varázsoljuk
előre megírt hírleveleit - felprogramozzuk és
kiküldjük hírleveleit - meghatározzuk olvasói személyiségtípusát
- szegmentáljuk típusok
szerint a listáját - típusokra szabottan kommunikálunk feliratkozóival
- havi 5 munkaórát kap
tőlünk
és még:
- automata sorozatokat készítünk
- online kampányokat készítünk
- offline kampányokat készítünk
- havi 2 óra személyes konzultációt és
- havi 9 munkaórát kap tőlünk
- csali anyagokat készítünk
- telefonnal lekövetjük DM kampányait
- közös hírlevél-marketing tervet készítünk
- havi 2x2 óra személyes konzultációt és
- havi 18 munkaórát kap
tőlünk