Mikor kezdje el a KARÁCSONYI kampányát?
2021.09.22. | Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!
A legtöbb vállalkozás számára az utolsó negyedév, a karácsonyi időszak a legerősebb időszak forgalom szempontjából. Ilyenkor a vásárlók a tökéletes ajándékot keresik szeretteik számára.
Ha ügyesen alakítja a marketing stratégiáját, ebben az 1-1,5 hónapos időszakban akár az első 3 negyedév forgalmát akár duplázni vagy triplázni tudja!
Mutatom hogyan!
A cikk átolvasása kb. 8 perc 20 másodpercet vesz igénybe. Tartalmaz 4 konkrét példát, 2 letölthető segédletet, és egy pontos útmutatót a stratégiája kialakításához.
TovábbMire kattint a net népe? Megdöbbentő infók a cikkben!
2021.07.24. | Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!
Szerintem egye több helyről hallod ma már te is, hogy manapság nem NEM információ a legnagyobb érték, hanem a figyelem!
Fel kell magadra hívnod a potenciális vásárlók figyelmét, hogy KATTINTSANAK.
... de hogyan érd el ezt?
TovábbAkciós hírlevélkiküldés bérelt adatbázisra - így szól a hirdetés...
2021.06.20. | Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!
A Facebookon jött szembe velem ez a hirdetés, amely arra buzdítja a vállalkozások vezetőit és marketingeseit, hogy válasszák az egyszerűbb módot:
Saját lista építése és gondozása helyett béreljenek adatbázist, azaz küldjék ki a hirdető médiacég 500 ezres adatbázisára a hírlevelüket.
Tovább
Hogyan csináljon sikeres nyári villámakciót?
2021.06.13. | Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!
A nyár egy kiváló alkalom arra, hogy bontogassuk a szárnyainkat, kipróbáljunk új dolgokat. A legtöbb cég életében ez az időszak „uborkaszezon”. Amikor az iskolák és óvodák becsukják kapuikat, a vállalkozások zöme is takarékra kapcsol. Sokmindenki ilyenkor megy el az "évi rendes" szabadságára, és már a június elején azon töri a fejét, hogy milyen programokkal töltse ki a szeptemberig tartó szünidőt.
A közelgő kikapcsolódás és pihenés gondolata sokaknál meghozza a vásárlási kedvet is, ezért ez az időszak a vállalkozások számára kiválóan alkalmas arra, hogy egy kis "impulzív" vásárlásra csábítsák meglévő és reménybeli ügyfeleiket.
Cégvezetőként, marketinesként ezt a helyzetet aknázhatja ki Ön is egy jól átgondolt villámakcióval.
TovábbVásárlási élmény fokozása automata levelekkel
2021.03.08. | Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!
A vásárlás boldoggá teszi az embert. Főleg, ha valami szépet, finomat, szívének kedveset sikerül megszereznie.
Az internetes vásárlás egyik legnagyobb hátránya, hogy a kiválasztott termékeket nem tudja az érdeklődő megfogni, megszagolni, megkóstolni, azaz nem tud személyes benyomásra szert tenni.
Pedig ezek az érzékszervi tapasztalatok nagyon fontosak a vásárlási élmény megszerzésében. Éppen ezért kell Önnek is más módszerekkel megteremtenie a boldogságérzetet, amit a tárgy megszerzése okoz.
TovábbMiért NE használjon Re:-vel kezdődő tárgymezőt?
2021.02.09. | Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!
Az e-mail a marketingnek egy olyan ága, amit évről évre egyre gyakrabban „temetnek” az emberek és a szakértők, pedig még mindig az egyik legközvetlenebb érintkezési forma az érdeklődőkkel, vásárlókkal.
Hatékony-e az e-mail marketing?
TovábbMit érdemel az a bűnös, aki….?
2021.01.06. | Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!
…aki SPAM-et küld nekem? Vagy bárki másnak?
Ez itt a kérdés. Ami nem is kérdés.
Manapság az internet a leggyorsabb és legolcsóbb módja, hogy Ön eljusson az ügyfeleihez vagy a potenciális ügyfeleihez. Főleg, hogyha Ön a kis- és középvállalkozók közé tartozik.
Ön mennyi spam levelet kap egy nap átlagosan?
Én kb. 15-20 között. És ebbe nem is számoltam azokat bele, amik egy spam szűrőnek köszönhetően azonnal a kukában landolnak.
Gondolom Önt is bosszantja, igaz?
Összegyűjtöttem azokat a levelezési SZARVASHIBÁKAT, amelyeket sajnos még mindig sok cég elkövet ügyfélszerzése reményében. Összesen 5 ilyen van.
TovábbSzemélyiségtípusok az online marketingben - 2.
2020.12.20. | Hozzászólások (1 db)
Ha örömmel és érdeklődéssel olvasta az előző cikket, akkor bizony ez is tetszeni fog Önnek.
(Ne felejtse ám a végén kinyilvánítani, ha ez valóban így van!)
Ma arról írok Önnek, hogy milyen típusok léteznek, milyen személyiségtípusokba, vevőtípusokba, ügyféltípusokba tudja sorolni a feliratkozóit.
TovábbSzemélyiségtípusok az online marketingben - 1.
2020.12.15. | Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!
Kíváncsi arra, hogyan lehet hírlevél olvasóit könnyen és gyorsan típusokra hangolni?
Amennyiben igen, akkor a mai cikkem tetszeni fog Önnek!
Csukja be 10 percre irodája ajtaját, és ismerje meg a típusra hangolt online kommunikáció első lépését!
TovábbVajon Önnek kik a vevői?
2020.11.15. | Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!
Gyakran emlegetjük, mennyire fontos, hogy ismerjük meg az ügyfeleket. Hogy megtudjuk, mi mozgatja, mi motiválja őket egy döntési helyzetben. Hogy felfedezzük mi az, ami beindítja őket.
Gyakran halljuk azt a választ, hogy "Jaj, én nem tudok az ő fejükkel gondolkodni!", vagy "Fogalmam sincs, hogyan tudhatom meg, hogy mi a fontos nekik."
Pedig ez nem lehetetlen. Arra van szüksége Önnek, hogy kifejlesszen egy másfajta receptort, egy különleges antennát, aminek a segítségével pár perc alatt leveheti, hogy mire fog „beindulni” az ügyfele fantáziája.
Ma ebben segítek Önnek.
Tovább- megírjuk a hírleveleit
- izgalmassá varázsoljuk
előre megírt hírleveleit - felprogramozzuk és
kiküldjük hírleveleit - meghatározzuk olvasói személyiségtípusát
- szegmentáljuk típusok
szerint a listáját - típusokra szabottan kommunikálunk feliratkozóival
- havi 5 munkaórát kap
tőlünk
és még:
- automata sorozatokat készítünk
- online kampányokat készítünk
- offline kampányokat készítünk
- havi 2 óra személyes konzultációt és
- havi 9 munkaórát kap tőlünk
- csali anyagokat készítünk
- telefonnal lekövetjük DM kampányait
- közös hírlevél-marketing tervet készítünk
- havi 2x2 óra személyes konzultációt és
- havi 18 munkaórát kap
tőlünk