E-mail kampányok, webszövegek 
és automatizált hírlevél sorozatok 
készítése kis- és nagyvállalatoknak

Mikor kezdje el a KARÁCSONYI kampányát?

2021.09.22. | Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!
Mikor kezdje el a KARÁCSONYI kampányát?

A legtöbb vállalkozás számára az utolsó negyedév, a karácsonyi időszak a legerősebb időszak forgalom szempontjából. Ilyenkor a vásárlók a tökéletes ajándékot keresik szeretteik számára. 

Ha ügyesen alakítja a marketing stratégiáját, ebben az 1-1,5 hónapos időszakban akár az első 3 negyedév forgalmát akár duplázni vagy triplázni tudja! 

Mutatom hogyan!

A cikk átolvasása kb. 8 perc 20 másodpercet vesz igénybe. Tartalmaz 4 konkrét példát, 2 letölthető segédletet, és egy pontos útmutatót a stratégiája kialakításához. 

Tovább

Mire kattint a net népe? Megdöbbentő infók a cikkben!

2021.07.24. | Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!
Mire kattint a net népe? Megdöbbentő infók a cikkben!

Szerintem egye több helyről hallod ma már te is, hogy manapság nem NEM információ a legnagyobb érték, hanem a  figyelem! 

Fel kell magadra hívnod a potenciális vásárlók figyelmét, hogy KATTINTSANAK. 

... de hogyan érd el ezt? 

Tovább

Akciós hírlevélkiküldés bérelt adatbázisra - így szól a hirdetés...

2021.06.20. | Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!
Akciós hírlevélkiküldés bérelt adatbázisra - így szól a hirdetés...

A Facebookon jött szembe velem ez a hirdetés, amely arra buzdítja a vállalkozások vezetőit és marketingeseit, hogy válasszák az egyszerűbb módot:

Saját lista építése és gondozása helyett béreljenek adatbázist, azaz küldjék ki a hirdető médiacég 500 ezres adatbázisára a hírlevelüket.

 

Tovább

Hogyan csináljon sikeres nyári villámakciót?

2021.06.13. | Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!
Hogyan csináljon sikeres nyári villámakciót?

A nyár egy kiváló alkalom arra, hogy bontogassuk a szárnyainkat, kipróbáljunk új dolgokat. A legtöbb cég életében ez az időszak „uborkaszezon”. Amikor az iskolák és óvodák becsukják kapuikat, a vállalkozások zöme is takarékra kapcsol. Sokmindenki  ilyenkor megy el az "évi rendes" szabadságára, és már a június elején azon töri a fejét, hogy milyen programokkal töltse ki a szeptemberig tartó szünidőt.

A közelgő kikapcsolódás és pihenés gondolata sokaknál meghozza a vásárlási kedvet is, ezért ez az időszak a vállalkozások számára kiválóan alkalmas arra, hogy egy kis  "impulzív" vásárlásra csábítsák meglévő és reménybeli ügyfeleiket.

Cégvezetőként, marketinesként ezt a helyzetet aknázhatja ki Ön is egy jól átgondolt villámakcióval.

Tovább

Vásárlási élmény fokozása automata levelekkel

2021.03.08. | Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!
Vásárlási élmény fokozása automata levelekkel

A vásárlás boldoggá teszi az embert. Főleg, ha valami szépet, finomat, szívének kedveset sikerül megszereznie.

Az internetes vásárlás egyik legnagyobb hátránya, hogy a kiválasztott termékeket nem tudja az érdeklődő megfogni, megszagolni, megkóstolni, azaz nem tud személyes benyomásra szert tenni.

Pedig ezek az érzékszervi tapasztalatok nagyon fontosak a vásárlási élmény megszerzésében. Éppen ezért kell Önnek is más módszerekkel megteremtenie a boldogságérzetet, amit a tárgy megszerzése okoz.

Tovább

Miért NE használjon Re:-vel kezdődő tárgymezőt?

2021.02.09. | Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!
Miért NE használjon Re:-vel kezdődő tárgymezőt?

Az e-mail a marketingnek egy olyan ága, amit évről évre egyre gyakrabban „temetnek” az emberek és a szakértők, pedig még mindig az egyik legközvetlenebb érintkezési forma az érdeklődőkkel, vásárlókkal.

 

Hatékony-e az e-mail marketing?

Tovább

Mit érdemel az a bűnös, aki….?

2021.01.06. | Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!
Mit érdemel az a bűnös, aki….?

…aki SPAM-et küld nekem? Vagy bárki másnak?

Ez itt a kérdés. Ami nem is kérdés.

Manapság az internet a leggyorsabb és legolcsóbb módja, hogy Ön eljusson az ügyfeleihez vagy a potenciális ügyfeleihez. Főleg, hogyha Ön a kis- és középvállalkozók közé tartozik.

Ön mennyi spam levelet kap egy nap átlagosan?

Én kb. 15-20 között. És ebbe nem is számoltam azokat bele, amik egy spam szűrőnek köszönhetően azonnal a kukában landolnak.

Gondolom Önt is bosszantja, igaz?

Összegyűjtöttem azokat a levelezési SZARVASHIBÁKAT, amelyeket sajnos még mindig sok cég elkövet ügyfélszerzése reményében. Összesen 5 ilyen van.

Tovább

Személyiségtípusok az online marketingben - 2.

2020.12.20. | Hozzászólások (1 db)
Személyiségtípusok az online marketingben - 2.

Ha örömmel és érdeklődéssel olvasta az előző cikket, akkor bizony ez is tetszeni fog Önnek.

(Ne felejtse ám a végén kinyilvánítani, ha ez valóban így van!)

Ma arról írok Önnek, hogy milyen típusok léteznek, milyen személyiségtípusokba, vevőtípusokba, ügyféltípusokba tudja sorolni a feliratkozóit.

Tovább

Személyiségtípusok az online marketingben - 1.

2020.12.15. | Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!
Személyiségtípusok az online marketingben - 1.

Kíváncsi arra, hogyan lehet hírlevél olvasóit könnyen és gyorsan típusokra hangolni?

Amennyiben igen, akkor a mai cikkem tetszeni fog Önnek!

Csukja be 10 percre irodája ajtaját, és ismerje meg a típusra hangolt online kommunikáció első lépését!

Tovább

Vajon Önnek kik a vevői?

2020.11.15. | Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!
Vajon Önnek kik a vevői?

Gyakran emlegetjük, mennyire fontos, hogy ismerjük meg az ügyfeleket. Hogy megtudjuk, mi mozgatja, mi motiválja őket egy döntési helyzetben. Hogy felfedezzük mi az, ami beindítja őket.

Gyakran halljuk azt a választ, hogy "Jaj, én nem tudok az ő fejükkel gondolkodni!", vagy "Fogalmam sincs, hogyan tudhatom meg, hogy mi a fontos nekik."

Pedig ez nem lehetetlen. Arra van szüksége Önnek, hogy kifejlesszen egy másfajta receptort, egy különleges antennát, aminek a segítségével pár perc alatt leveheti, hogy mire fog „beindulni” az ügyfele fantáziája.

Ma ebben segítek Önnek.

Tovább
Megoldásaink az Ön igényeire szabva
JUNIOR
csomag
egészen kicsiknek
  • megírjuk a hírleveleit
  • izgalmassá varázsoljuk
    előre megírt hírleveleit
  • felprogramozzuk és
    kiküldjük hírleveleit
  • meghatározzuk olvasói személyiségtípusát
  • szegmentáljuk típusok
    szerint a listáját
  • típusokra szabottan kommunikálunk feliratkozóival
  • havi 5 munkaórát kap
    tőlünk
89.000 Ft + ÁFA / hó
SENIOR
csomag
stabil vállalkozásoknak
Ami a Juniorban benne van,
és még:
  • automata sorozatokat készítünk
  • online kampányokat készítünk
  • offline kampányokat készítünk
  • havi 2 óra személyes konzultációt és
  • havi 9 munkaórát kap tőlünk
135.000 Ft + ÁFA / hó
V.I.P.
csomag
nagyravágyóknak
Ami a Juniorban és a Seniorban benne van, és még:
  • csali anyagokat készítünk
  • telefonnal lekövetjük DM kampányait
  • közös hírlevél-marketing tervet készítünk
  • havi 2x2 óra személyes konzultációt és
  • havi 18 munkaórát kap
    tőlünk
250.000 Ft + ÁFA / hó